Splashtop SOS

Windows, Mac, iOS ve Android için uzaktan destek basitleştirildi 

BT, destek ve yardım masaları için isteğe bağlı katılımlı ve katılımsız uzaktan destek çözümü

TÜM PAKETLER ŞUNLARI İÇERİR:

Son kullanıcı ve teknisyen lisanslarıyla kullanılabilir. 

Oturum koduyla erişim
Yüksek performans
Bir bilgisayarda iki kullanıcı
Masaüstümü paylaş
iOS ve Android cihazları destekleyin
Güçlü güvenlik
Dosya aktarımı (Sürükle ve Bırak dahil) 

Uzaktan yeniden başlatma ve yeniden bağlanma
Oturum kaydı
Özel markalama
Çoklu monitör desteği
Sohbet
Kullanıcı yönetimi
PSA biletleme ve ITSM entegrasyonu 

*iOS ve Android cihazlara ÜCRETSİZ katılımlı / geçici erişim dahildir.
Son kullanıcılara yardımcı olmak için iOS ve Android ekranlarını gerçek zamanlı olarak uzaktan görüntüleyin. Samsung, LG ve Lenovo cihazlarına ve Google Pixel, OnePlus, HTC, Huawei, OPPO, Sony ve ZTE gibi Android 8 veya sonraki sürümleri çalıştıran Android cihazlara uzaktan erişin ve bunları kontrol edin.
**Sınırlı Süre: ÜCRETSİZ Biletleme Entegrasyon Eklentisi dahildir Olayınız
, biletiniz veya sohbetinizden uzak bir SOS oturumu başlatın. İle çalışır:

SOS, Son Kullanıcı Erişimi, Katılımsız Android, Uzaktan Yönetim ve daha fazlasını eklemek için Splashtop Enterprise'a geçin

Splashtop Enterprise ile SOS'un uzaktan destek özelliklerine ek olarak aşağıdaki gibi özelliklere sahip olursunuz:

SSO / SAM ENTEGRASYONU

SSO / SAML aracılığıyla kimlik doğrulaması yapın.
Okta, Azure AD, ADFS, JumpCloud, OneLogin, Workspace ONE, G-Suite ve TrustLogin için destek mevcuttur

SON KULLANICI UZAK BİLGİSAYAR ERİŞİMİ

Son kullanıcıların iş istasyonlarını herhangi bir bilgisayardan veya mobil cihazdan uzaktan kontrol etmelerini sağlayın. 

KATILIMSIZ ANDROİD ERİŞİMİ

Akıllı telefonlar, tabletler, dayanıklı Android cihazlar, POS cihazları, kiosklar ve set üstü kutular dahil olmak üzere Android cihazlara uzaktan bağlanın. Daha fazla bilgi edinin . 

UZAKTAN BİLGİSAYAR YÖNETİMİ

Arka planda katılımsız bir uzak bilgisayarın komut istemine komutlar gönderin, Windows olay günlüklerini, sistem/donanım/yazılım envanterini, uç nokta güvenliğini görüntüleyin ve Windows Güncellemelerini yönetin 

Splashtop SOS Kolay Kurulum Videosu

Splashtop SOS Kolay Kurulum

Splashtop SOS Ürün Dökümanları

Windows, Mac, iOS ve Android için uzaktan destek basitleştirildi 

Splashtop SOS Sıkça Sorulan Sorular

+ Teknisyen/kullanıcı nedir?

SOS, eşzamanlı kullanıcı bazında lisanslanır. Satın aldığınız her teknisyen/kullanıcı lisansı için hesabınızda en fazla 10 kullanıcı olabilir ve bu kullanıcılardan herhangi biri uzaktan erişim oturumlarını çalıştırmak için aynı anda tek bir cihazda SOS kullanabilir. İki lisansla, iki kullanıcı (20 kişiden) her biri bir cihazdan SOS kullanabilir.

+ İki kişi aynı anda uzaktaki bir bilgisayara erişebilir mi?

Evet, SOS+10'un katılımsız destek özelliği ileveya SOS Sınırsız. (İki kullanıcı lisansı gerektirir)

- Splashtop'u nereden indirebilirim?

Splashtop Business Uygulamasını , uzaktan kumanda etmek istediğiniz Windows, Mac, Chromebook, iOS ve Android cihazlara yükleyin.

Son kullanıcınıza, SOS uygulamasını indirmesi ve oturum kodunu oluşturması için SOS uygulaması indirme bağlantısına (Splashtop uygulamanızda gösterildiği gibi) gitmesini söyleyin.

+ Katılımlı ve katılımsız destek nedir?

Katılımlı destek, erişim uygulamasını çalıştırdıktan ve size 9 basamaklı bir erişim kodu verdikten sonra, kullanıcı oradayken uzaktaki bir bilgisayara veya mobil cihaza erişimdir. Katılımsız destek, uzak Windows, Mac ve Linux bilgisayarlara bir akış aracısı yüklediğiniz her zaman erişimdir, böylece kullanıcı mevcut olmasa bile istediğiniz zaman erişebilirsiniz.

+ Aynı anda kaç bilgisayara veya cihaza erişebilirim?

Bilgisayarınızdan aynı anda en fazla 10 bilgisayara ve cihaza erişebilirsiniz. Mobil cihazlardaki veya Chrome tarayıcıdaki Splashtop Uygulamasından aynı anda bir bilgisayara/cihaza erişebilirsiniz.

+ Mevcut bir aboneliği nasıl yükseltebilir veya aboneliğe ekleyebilirim?

my.splashtop.com web konsolunuzda, sağ üst köşedeki adınıza tıklayın ve Abonelikler 'i seçin .